Tijd voor assistentie!
Zelf weet je het beste wat je wilt uitbesteden. Zo niet, ga er dan eens rustig voor zitten en breng voor jezelf in kaart wat jouw energie- en tijdvreters zijn. Probeer dit (simpel) procesmatig in beeld te krijgen zodat je deze werkzaamheden kunt overdragen. Draag je ze over aan een virtueel assistent dan zal zij in veel gevallen ook gaan bekijken of de taken efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Een VA werkt namelijk met diverse online tools waarmee veel werkzaamheden gedigitaliseerd, gestructureerd en efficiënter kunnen worden gemaakt. In veel gevallen leidt dit ook tot kostenbesparing.
Wat kan ik voor je doen?
VA Support
-
Office support
Secretarieel e-mail- en agendabeheer, online vergaderingen (voorbereiden vergaderstukken, notuleren en verwerken), ledenadministratie enz.
Administratief in- en uitgaande facturen, verwerken boekingen/betalingen/koppelen mutaties, debiteurbewaking enz.).
Organisatorisch locaties zoeken en boeken, ondersteuning bij organiseren events (bijeenkomsten, cursussen, presentaties, webinars). -
Shine Online support
Inrichten accounts, visual creatie (in Canva), creëren en redigeren content, hashtag search, contentstrategie bepalen, contentkalender opstellen, beheer, inplannen en plaatsen berichten op de social media kanalen (Facebook, Instagram & LinkedIn).
-
Creatieve vormgeving
Ontwerpen zoals uitnodiging, Powerpoint/Canva presentatie, flyer, kaart, e-book, social media ontwerpen enz.
-
E-mailmarketing
Inrichten account, segmenteren doelgroep, ontwerp en automatisch versturen van nieuwsbrieven.
-
Online Tools
Inrichten van de tools.
Web Support
-
Aanpassingen, wijzigingen en/of bouwen WordPress website
Bijhouden van de WordPress website.
-
Blog
Maken & plaatsen.